آ
-
آموزش بدو خدمت
واکاوی ادراک و تجارب نو معلمان از فرایند آشناسازی رسمی و غیررسمی در بدو خدمت [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 57-94]
-
آموزش عالی
تبیین معیارهای مطلوب استقلال دانشگاهی و آثار آن بر آموزش عالی ایران از منظر حقوقی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 263-282]
-
آموزش عالی
چالشهای بخش خصوصی آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 349-378]
-
آموزش عالی
تحلیل تطبیقی آموزش عالی فرامرزی در کشورهای منطقه خلیج فارس با رویکرد قطبهای بینالمللی آموزش [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 43-80]
-
آموزش عالی
ساخت مقیاس سنجش رهبری همافزا برای دانشگاهها و اعتباریابی آن در دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 81-120]
-
آموزش عالی
شناسایی عوامل مؤثر در سنجش بهرهوری پژوهشی اعضای هیأت علمی در حوزهی علوم انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 149-176]
-
آموزش عالی
بررسی تأثیر کیفیت خدمات آموزشی بر وفاداری دانشجویان با میانجیگری رضایتمندی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 327-346]
-
آموزش عالی
رهبری تنوع دانشجویان در نظام آموزش عالی: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاههای متخصصان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 347-386]
-
آموزش عالی فرامرزی
تحلیل تطبیقی آموزش عالی فرامرزی در کشورهای منطقه خلیج فارس با رویکرد قطبهای بینالمللی آموزش [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 43-80]
ا
-
اثر پژوهش
شناسایی عوامل مؤثر در سنجش بهرهوری پژوهشی اعضای هیأت علمی در حوزهی علوم انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 149-176]
-
ادراک از ساختار سازمانی
ادراک از ساختار سازمانی و نقش آن در پیشبینی سکوت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]
-
ارزیابی بیرونی در آموزش عالی
اعتبارسنجی عوامل، ملاکها و نشانگرهای ارزیابی بیرونی گروههای آموزشی رشته علوم تربیتی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 13-42]
-
ارزشیابی پژوهش
شناسایی عوامل مؤثر در سنجش بهرهوری پژوهشی اعضای هیأت علمی در حوزهی علوم انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 149-176]
-
ارزشیابی عملکرد
تدوین و طراحی مدل ارزشیابی عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستانی در ایران: کاربست رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 195-236]
-
ارزشیابی عملکرد مبتنی بر شایستگی
تدوین و طراحی مدل ارزشیابی عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستانی در ایران: کاربست رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 195-236]
-
استقلال دانشگاهی
تبیین معیارهای مطلوب استقلال دانشگاهی و آثار آن بر آموزش عالی ایران از منظر حقوقی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 263-282]
-
اعتبارسنجی در آموزش عالی
اعتبارسنجی عوامل، ملاکها و نشانگرهای ارزیابی بیرونی گروههای آموزشی رشته علوم تربیتی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 13-42]
-
اکوسیستم کارآفرینی
بازسازی نقش مدیر در مدارس متمایل به ساختار کارآفرینانه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 237-264]
-
انتخاب دانشگاه
شناسایی و رتبهبندی معیارهای انتخاب دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد با رویکرد تاپسیس فازی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 315-348]
ب
-
بازنگری و اصلاح دورههای آموزشی
دوره کارشناسیارشد مدیریت آموزشی در ترازوی تحلیل و نقد [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 139-168]
-
بخش خصوصی
چالشهای بخش خصوصی آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 349-378]
-
برنامه درسی
دوره کارشناسیارشد مدیریت آموزشی در ترازوی تحلیل و نقد [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 139-168]
-
برنامه درسی
تأملی بر انواع رویکردها نسبت به قومیت در ایران و اثرات اجرای آن در نظام آموزشی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 37-56]
-
برنامه درسی وارونه
تأثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 195-224]
-
بینالمللیسازی
تحلیل تطبیقی آموزش عالی فرامرزی در کشورهای منطقه خلیج فارس با رویکرد قطبهای بینالمللی آموزش [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 43-80]
-
بهرهوری پژوهش
شناسایی عوامل مؤثر در سنجش بهرهوری پژوهشی اعضای هیأت علمی در حوزهی علوم انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 149-176]
ت
-
تابآوری
تأملی بر پدیده معلم تابآور؛ پدیدارشناسی نگرشها و تجربیات زیسته معلمان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 13-36]
-
تاپسیس فازی
شناسایی و رتبهبندی معیارهای انتخاب دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد با رویکرد تاپسیس فازی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 315-348]
-
تجربه زیسته معلمان
تأملی بر پدیده معلم تابآور؛ پدیدارشناسی نگرشها و تجربیات زیسته معلمان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 13-36]
-
تحلیل برنامه درسی
تحلیل برنامه درسی علوم تجربی پایههای چهارم، پنجم و ششم ابتدایی براساس سبکهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 177-194]
-
تحلیل کتابشناختی
مطالعه روند پژوهشها در مدیریت با تأکید بر مفهوم رهبری و دلالتهای آن در مدیریت و رهبری آموزشی: تجزیه و تحلیل کتابشناختی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 121-148]
-
تصمیمگیری چندمعیاره
شناسایی و رتبهبندی معیارهای انتخاب دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد با رویکرد تاپسیس فازی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 315-348]
چ
-
چالشها
چالشهای بخش خصوصی آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 349-378]
خ
-
خصوصیسازی
چالشهای بخش خصوصی آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 349-378]
د
-
دانشجویان
ارائه مدل نهادینه کردن تسلط شخصی دانشجویان در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 95-138]
-
دانشجویان
رهبری تنوع دانشجویان در نظام آموزش عالی: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاههای متخصصان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 347-386]
-
دانشگاه
تبیین معیارهای مطلوب استقلال دانشگاهی و آثار آن بر آموزش عالی ایران از منظر حقوقی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 263-282]
-
دانشگاه بیرجند
ادراک از ساختار سازمانی و نقش آن در پیشبینی سکوت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]
-
دانشگاهها
ساخت مقیاس سنجش رهبری همافزا برای دانشگاهها و اعتباریابی آن در دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 81-120]
-
دانشگاههای دولتی شهر تهران
اعتبارسنجی عوامل، ملاکها و نشانگرهای ارزیابی بیرونی گروههای آموزشی رشته علوم تربیتی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 13-42]
-
دانشگاه و مراکز آموزش عالی
ارائه مدل نهادینه کردن تسلط شخصی دانشجویان در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 95-138]
-
درک و تجربه زیسته
واکاوی ادراک و تجارب نو معلمان از فرایند آشناسازی رسمی و غیررسمی در بدو خدمت [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 57-94]
ر
-
رتبهبندی
شناسایی و رتبهبندی معیارهای انتخاب دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد با رویکرد تاپسیس فازی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 315-348]
-
رضایتمندی
بررسی تأثیر کیفیت خدمات آموزشی بر وفاداری دانشجویان با میانجیگری رضایتمندی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 327-346]
-
رهبری
مطالعه روند پژوهشها در مدیریت با تأکید بر مفهوم رهبری و دلالتهای آن در مدیریت و رهبری آموزشی: تجزیه و تحلیل کتابشناختی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 121-148]
-
رهبری
شناسایی الگوی رهبری آموزشی مدیران مدارس (مطالعه موردی: دوره اول ابتدایی شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 265-298]
-
رهبری آموزشی
بازنمایی هویت رشتۀ مدیریت آموزشی در ایران با تأکید بر مقالات منتشرشده در مجلات تخصصی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 225-262]
-
رهبری آموزشی
مطالعه روند پژوهشها در مدیریت با تأکید بر مفهوم رهبری و دلالتهای آن در مدیریت و رهبری آموزشی: تجزیه و تحلیل کتابشناختی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 121-148]
-
رهبری آموزشی
شناسایی الگوی رهبری آموزشی مدیران مدارس (مطالعه موردی: دوره اول ابتدایی شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 265-298]
-
رهبری تنوع
رهبری تنوع دانشجویان در نظام آموزش عالی: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاههای متخصصان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 347-386]
-
روش پژوهش آمیخته
ساخت مقیاس سنجش رهبری همافزا برای دانشگاهها و اعتباریابی آن در دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 81-120]
-
روش معادلات ساختاری
بررسی تأثیر ویژگی ثبات قدم دانشجویان در موفقیت سیستمهای یادگیری الکترونیک با استفاده از مدل مکلین و دلون (مورد مطالعه: مرکزآموزشهای الکترونیک دانشگاه گیلان) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 299-326]
-
رویکرد امنیتی
تأملی بر انواع رویکردها نسبت به قومیت در ایران و اثرات اجرای آن در نظام آموزشی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 37-56]
-
رویکرد فرهنگی
تأملی بر انواع رویکردها نسبت به قومیت در ایران و اثرات اجرای آن در نظام آموزشی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 37-56]
-
رویکرد کیفی
تأملی بر پدیده معلم تابآور؛ پدیدارشناسی نگرشها و تجربیات زیسته معلمان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 13-36]
-
رویکرد نوین رهبری
ساخت مقیاس سنجش رهبری همافزا برای دانشگاهها و اعتباریابی آن در دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 81-120]
س
-
سبکهای یادگیری و وارک
تحلیل برنامه درسی علوم تجربی پایههای چهارم، پنجم و ششم ابتدایی براساس سبکهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 177-194]
-
سکوت سازمانی
ادراک از ساختار سازمانی و نقش آن در پیشبینی سکوت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]
ع
-
علوم تربیتی
بازنمایی هویت رشتۀ مدیریت آموزشی در ایران با تأکید بر مقالات منتشرشده در مجلات تخصصی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 225-262]
غ
-
غیردولتی
چالشهای بخش خصوصی آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 349-378]
ف
-
فرآیند آشناسازی رسمی و غیررسمی
واکاوی ادراک و تجارب نو معلمان از فرایند آشناسازی رسمی و غیررسمی در بدو خدمت [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 57-94]
-
فرسودگی شغلی
ادراک از ساختار سازمانی و نقش آن در پیشبینی سکوت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]
ق
-
قطبهای بینالمللی آموزش
تحلیل تطبیقی آموزش عالی فرامرزی در کشورهای منطقه خلیج فارس با رویکرد قطبهای بینالمللی آموزش [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 43-80]
-
قومیت
تأملی بر انواع رویکردها نسبت به قومیت در ایران و اثرات اجرای آن در نظام آموزشی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 37-56]
ک
-
کارشناسی ارشد
شناسایی و رتبهبندی معیارهای انتخاب دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد با رویکرد تاپسیس فازی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 315-348]
-
کارکنان
ادراک از ساختار سازمانی و نقش آن در پیشبینی سکوت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]
-
کیفیت پژوهش
شناسایی عوامل مؤثر در سنجش بهرهوری پژوهشی اعضای هیأت علمی در حوزهی علوم انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 149-176]
-
کیفیت خدمات آموزشی
بررسی تأثیر کیفیت خدمات آموزشی بر وفاداری دانشجویان با میانجیگری رضایتمندی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 327-346]
گ
-
گروههای آموزشی رشته علوم تربیتی
اعتبارسنجی عوامل، ملاکها و نشانگرهای ارزیابی بیرونی گروههای آموزشی رشته علوم تربیتی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 13-42]
م
-
ماهیت رشتهای
بازنمایی هویت رشتۀ مدیریت آموزشی در ایران با تأکید بر مقالات منتشرشده در مجلات تخصصی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 225-262]
-
مدارس
تأملی بر پدیده معلم تابآور؛ پدیدارشناسی نگرشها و تجربیات زیسته معلمان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 13-36]
-
مدارس دوره ابتدایی
شناسایی الگوی رهبری آموزشی مدیران مدارس (مطالعه موردی: دوره اول ابتدایی شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 265-298]
-
مدیران مدارس
بازنمایی هویت رشتۀ مدیریت آموزشی در ایران با تأکید بر مقالات منتشرشده در مجلات تخصصی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 225-262]
-
مدیران مدارس
شناسایی الگوی رهبری آموزشی مدیران مدارس (مطالعه موردی: دوره اول ابتدایی شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 265-298]
-
مدیریت
مطالعه روند پژوهشها در مدیریت با تأکید بر مفهوم رهبری و دلالتهای آن در مدیریت و رهبری آموزشی: تجزیه و تحلیل کتابشناختی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 121-148]
-
مدیریت آموزشی
دوره کارشناسیارشد مدیریت آموزشی در ترازوی تحلیل و نقد [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 139-168]
-
مدیریت مدرسه
بازنمایی هویت رشتۀ مدیریت آموزشی در ایران با تأکید بر مقالات منتشرشده در مجلات تخصصی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 225-262]
-
مدرسه کارآفرین
بازسازی نقش مدیر در مدارس متمایل به ساختار کارآفرینانه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 237-264]
-
مدیر کارآفرین
بازسازی نقش مدیر در مدارس متمایل به ساختار کارآفرینانه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 237-264]
-
مدل مکلین و دلون
بررسی تأثیر ویژگی ثبات قدم دانشجویان در موفقیت سیستمهای یادگیری الکترونیک با استفاده از مدل مکلین و دلون (مورد مطالعه: مرکزآموزشهای الکترونیک دانشگاه گیلان) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 299-326]
-
مدل نهادینه کردن تسلط شخصی
ارائه مدل نهادینه کردن تسلط شخصی دانشجویان در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 95-138]
-
مطالعه تطبیقی
تحلیل تطبیقی آموزش عالی فرامرزی در کشورهای منطقه خلیج فارس با رویکرد قطبهای بینالمللی آموزش [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 43-80]
-
معلمان تازه کار
واکاوی ادراک و تجارب نو معلمان از فرایند آشناسازی رسمی و غیررسمی در بدو خدمت [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 57-94]
-
معلمان دبیرستان
تدوین و طراحی مدل ارزشیابی عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستانی در ایران: کاربست رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 195-236]
-
ملاحظات حقوقی
تبیین معیارهای مطلوب استقلال دانشگاهی و آثار آن بر آموزش عالی ایران از منظر حقوقی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 263-282]
-
موفقیت سیستم یادگیری الکترونیک
بررسی تأثیر ویژگی ثبات قدم دانشجویان در موفقیت سیستمهای یادگیری الکترونیک با استفاده از مدل مکلین و دلون (مورد مطالعه: مرکزآموزشهای الکترونیک دانشگاه گیلان) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 299-326]
-
مؤلفههای یادگیری خودراهبر
تأثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 195-224]
ن
-
نظام آموزش و پرورش
تدوین و طراحی مدل ارزشیابی عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستانی در ایران: کاربست رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 195-236]
-
نظریه میدان
ظرفیت نظریه میدان برای توسعۀ الگوهای تحلیلی در عرصۀ آموزش عالی زمینه توسعه الگو: منشیابی اعضای هیأت علمی در قبال طیفهای تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 283-314]
و
-
ویژگی ثبات قدم
بررسی تأثیر ویژگی ثبات قدم دانشجویان در موفقیت سیستمهای یادگیری الکترونیک با استفاده از مدل مکلین و دلون (مورد مطالعه: مرکزآموزشهای الکترونیک دانشگاه گیلان) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 299-326]
-
وفاداری
بررسی تأثیر کیفیت خدمات آموزشی بر وفاداری دانشجویان با میانجیگری رضایتمندی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 327-346]
ه
-
هیأت علمی
ظرفیت نظریه میدان برای توسعۀ الگوهای تحلیلی در عرصۀ آموزش عالی زمینه توسعه الگو: منشیابی اعضای هیأت علمی در قبال طیفهای تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 283-314]
ی
-
یادگیری تمایزیافته
ظرفیت نظریه میدان برای توسعۀ الگوهای تحلیلی در عرصۀ آموزش عالی زمینه توسعه الگو: منشیابی اعضای هیأت علمی در قبال طیفهای تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 283-314]
-
یادگیری خودراهبر
تأثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 195-224]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد